رد شدن به محتوای اصلی

روش تهیه بلدرچین شکم پر


امروزه بخاطر مشخص شدن فواید بسیار زیاد و تاثیرگزار بلدرچین، خانواده ها رو به مصرف این گوشت لذیذ آورده اند.
طبغ و تهیه غذا با گوشت بلدرچین دغدغه ی کسانی است که می خواهند; همراه با غذایی سالم ، سفره ای زیبا و مقوی و ارگانیک داشته باشند.
بلدرچین شکم پر یکی از انواع غذاهایی است که می توان در مهمانی ها و خانه برای ناهار یا شام آن را میل نمود.
لازم به ذکر است گوشت بلدرچین بخاطر پیچیدگی سلول های گوشت و ماهیچه; بعد از سرخ شدن و پخته شدن فواید و مواد معدنی خود را از دست نمی دهد.
برای مشاهده متن و فیلم آموزش روی " بلدرچین شکم‌پر " کلیک کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ان ال پی چیست

ان ال پی NLP چیست ؟ ان ال پی NLP چه کاربرد و چه معنایی دارد؟ ممکن است بسیاری از افرادی که اسم ان ال پی یا برنامه ریزی عصبی کلامی را شنیده اند، تعریف مشخصی از آن نداشته باشند. در واقع پاسخ به اینکه دقیقا ان ال پی چیست، خیلی راحت نمی باشد، بنابراین سعی کردیم در این مقاله، به شما کمک کنیم که جواب سوالتان را بیابید. ان ال پی NLP مخفف عبارت برنامه ریزی عصبی کلامی است که سه ایده خاص را در خود جای داده است. در واقع در سال 1976 زمانیکه جان گریندر و ریچارد بندلر ، همه نظریات و اکتشافات خود را در این زمینه با هم به اشتراک گذاشتند، بعد از 36 ساعت بحث و گفتگوی مستمر، در نهایت عبارت  Neuro-Linguistic-Programming  ، به اختصار NLP و یا ان ال پی را انتخاب کردند. " تاریخچه NLP " را مطالعه کنید. Neuro: به نقش ویژه اعصاب در این علم تاکید دارد که چگونه سیستم عصبی به کمک حواس پنجگانه و ذهن خودآگاه و ناخودآگاه و عملکردهای شناختی، از محیط اطراف اطلاعات کسب می کند. Linguistic: به این مفهوم اشاره دارد که چگونه از کلام و زبان برای تنظیم و بازسازی افکار، رفتار و احساسات خود اس

نگهداری بلدرچین در خانه و حیاط و منزل

نگهداری بلدرچین در خانه و منزل نگهداری بلدرچین را باید امری مهم و حیاتی برای سلامتی بلدرچین در نظر گرفت. بلدرچین در بعضی مناطق به عنوان حیوان خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. بلدرچین پرنده ای مهربان و دوست داشتنی و تا حدی ترسو است. بهتر  است بلدرچین ماده بگیرید چون هم تخم گذاری می کند و هم صدای کمتری دارد. برای خواندن ادامه مطلب روی نگهداری بلدرچین کلیک کنید.

کبک ماده همراه با جوجه های کبک

کبک ها پرندهای زیبا - با خواص تخم و گوشت کبک آشنا شویم کبک ها پرنده های زیبا و هستند که طبیعتی آرام و وحشی دارند. کبک ها معمولا دشت ها، کوهپایه ها و دامنه ها ی کوه را برای زندگی خود انتخاب می کنند اندازه ی این پرنده از قرقاول کوچکتر و از بلدرچین بزرگتر است. کبک ها در چمنزار ها و بر روی زمین لانه ی خود را می سازند. به استناد بعضی اسناد و روایت ها این پرنده در گذشته پرواز می کرده که به خاطر تغییرات محیطی و ژنتیکی این قابلیت در او از بین رفته. برای مشاهده کامل رویکب ها در زیر کلیک کنید. کبک ها